Suzuki RGV250
 
 




Video RGV 250 Wolf -sprint 200m

 
Moje RGV 250 

 

PIC00001.jpg
PIC00002.jpg
PIC00003.jpg
PIC00004.jpg
PIC00006.jpg
PIC00005.JPG

 

RGV

 

89-art.jpg
1989-Model K

 

89k.jpg
1989-Model K

 

89krgvk.jpg
1989-Model K

 

89l-red.jpg
1989-Model L

 

90.jpg
1990 - Model L

 

90-1.jpg   1990 - Model L

 

90l.jpg
1990 - Model L

 

90-l.jpg
1990 - Model L

 

91m.jpg
1991 -  Model M

 

91rgvm.jpg
1991 - Model M

 

91ronald.jpg
1991 - Model M

 

92n.jpg
1992 - Model N

 

92rgvnright.jpg
1992 - Model N

 

94.jpg       1994 - Model R

 

95.jpg
1995 - Model T

 

95-t-blu.jpg
1995 - Model T

 

97.jpg
1997

 

97-1.jpg
1997

 

97-2.jpg
1997

 

97-3.jpg
1997


Historie



Model K
 

RGV 250 se stala notoricky známou v roce 1988, kdy Suzuki uvedla na trh závodní repliku, s logem Pepsi. Typ RGV 250 je odvozen z RG 250, který je mémě sportovní. RGV bylo vytvořeno jako konkurent Yamahy TZR 250, které se za 6 měsíců po uvedení na trh prodalo 20,000 kusů. Uchycení RGV na Japonském trhu bylo poněkud pomalé, ale po začátku vývozu do Austrálie a UK byla rychlé domínujícím strojem pro sportovní i rekreační použití.
    Výkon je omezen 32mm karburátory a výběr pneu je omezen 18-ti palcovým zadním kolem. Výkon Evropské verze dosáhl 58 koní. Motor je koncipován jako 90° V-twin, využívající dvou stupňové přívěry.
 
 

Rozměry

Celková délka = 2015mm
Celková šířka = 695mm
Celková výška = 1065mm
Rozvor = 1375mm
Světlá výška = 120mm
Výška sedadla = 755mm
Suchá hmotnost = 128kg

Motor

Typ = Dvoudobý,vodou chlazený 90° V-Twin
Vrtání = 56.0 mm
Zdvih = 50.6 mm
Obsah = 249cc
Kompresní poměr = 7.5:1
Karburátory = Mikuni VM32SS

Převodovka

Spojka = Mokrá 
Převodovka = 6 Rychlostí s konstantním záběrem
Primární převod = 2.565 (59/23)
Konečný převod = 3.066(46/15)
1 = 2.454 (27/11)
2 = 1.625 (26/16)
3 = 1.235 (21/17)
4 = 1.045 (23/22)
5 = 0.916 (22/24)
6 = 0.840 (21/25)
Řetěz = DID520V2,114 článků

Podvozek

Přední tlumiče = Teleskopické,vinutá pružina,olejem tlumené,pružina nastavitelná v 5 stupních
Zadní tlumení = Plně plovoucí tlumení,plyn/vinutá pružina, olejem tlumené,pružina nastavitelná v 7 stupních
Úhel řízení = 30 stupňů
Přední brzdy = Plně plovoucí dvojitý disk 300mm, 4 pístký
Zadní brzdy = Jeden disk 210mm, 2 pístky
Přední pneu = 110/70/17
Zadní pneu = 140/60/18
Zdvih předních htlumičů = 120mm
Zdvih zadního kola = 140mm

Elektrika

Typ zapalování = Suzuki PEI
Časobání zapalován í=14 stupňů před horní úvratí
Zapalovací svíčky = NGK BR9ES

Náplně

Nádrž = 17 litrů včetně rezervy 5.5 litrů
Motorvý olej = 1,1 litrů
Převodový olej = 700ml
Chladič = 1.6 litrů
Předni tlumiče = 429ml oleje


Model L
 

Změna zadního tlumiče, nastavitelný v 7 stupních. Jiné barevné schéma.
 

Specifikace - změny oproti předešlému modelu

Karburátory = 34mm Mikini VM34SS
Kompresní poměr = 14:1
Zadní tlumič = Plně plovoucí tlumicí systém, plně nastavitelné předpětí pružiny, odskok  nastavitelný ve 4 stupních, 
tlumení nastavitelné v 19-ti stupních



Model M

Karburátory zvěšily z 32mm na 34mm. Nová třístupňová přívera zvedla výkon o pár poníků. Silnější, širší rám zvýšil strukturální integritu. Přední teleskopy jsou nyní  Upside-Down (nenastavitelnými), které vypadají líp, ale nedosahují kvalit předchozích, které nahradily. Zadní kolo je nahrazeno17-ti palcovým. Nová zadní  jednostraná kyvná vidlice má "banánovitý" design , jako Honda NSR, bohužel  váží o 10 kg víc. Oba dva výfuky jsou vyvedeny na pravou stranu. Se zavedením katalyzátoru je RGV odkázáno na bezolovnatou dietu, spolu se sníženým kompresním poměrem - na 7.3:1 (místo dosavadních 14:1). Váha zrostla z 129 kg na 139 kg.



Model N
 

Model N má zvětšenou zadní část, pevnější uchycení zadní kyvné vidlice a modifikované přední teleskopy.
 

SP modely mají nastavitelné přední teleskopy, lakování Lucky Strike.



Model R

V 1996 Suzuki s novou verzí  RGV. Motor se změnil na  70° V-twin. Bylo zaveden  přívod vzduchu "ram air"  a je vybavena elektrickým startérem. Bohužel, tyto nové stroje byly dostupné pouze v japonsku a omezeny na 45 koní. Malá testovací série otevřené verze byla vyrobena pro Hong Kong, dosahovala  60 koní.

Pro identifikaci CDI a výfuky pro Hong Kongský trh, jsou čísla dílů zakončené 10, místo 00.

Od roku 1996 jsou všechny vyrobené stroje verze SP a znovu přicházejí s populárním lakováním Lucky Strike .